Svar på frågorna! m.m

Nu har jag vaknat och som jag skrev i tidigare inlägg svarar jag på frågorna nu istället då jag inte hann det igår och skriver om det här nedanför.

Vilka brukar du umgås med i skolan/ fritiden? Och har du nån bästis? :)

Jag brukar umgås med Malin, Amanda, Ebba och Lisa för det mesta. Sen har jag också en bästis fast hon går i 7:an och heter Saga och vi har varit det ända sen vi var bebisar!!



Hur många läsare har du om dagen ungefär och trivs du med att blogga? :)

Jag har  på ungefär 7 läsare dagligen om man slår ut det vissa dagar är det mycket vissa är det mindre, och jag trivs jätte bra med att blogga och försöker uppdatera er så gott det går men som att jag inte kan göra det på mobilen och är i stallet så länge blir det lite kväll/natt blogg sometimes ;)


Tack till er som ställde frågorna, och hoppas ni fortsätter med det även om jag inte har frågestund så svarar jag på era frågor såklart!
Jo nu till varför jag inte bloggade igår är för att jag var som sagt och kollade en hästtransport och det tog lång tid att åka dit också... 3,5 timme dit och nästan 4 timmar hem då man inte får köra fortare än 80 med släp efter.

Sjukt nöjd med släpet!!
Gick inte att ladda upp mina bilder som jag tog så ni får nöja er med en liten bild!

Även om klockan inte var något mycket när vi kom hem då skulle vi ner till Ira satt jag kunde longera vilket gick jätte bra och longerade ungefär en 40 min och sen kom mamma med repgrimman satt jag kunde NH-träna lite vilket gick super bra även fast det var hästar som galopperade runt henne, utsn full fokus på mig och lyssnade bra även om jag gör lite små fel så har vi lärt hur oss hur vi ska förstå varandra.

Kom hem strax innan klockan 8 och då hade pappa gjort mat så då hann jag inte blogga någonting då heller och i vanlig ordning så går jag upp och somnar i tv soffan... inte kul :'(
Fast egentligen var det nog inte så konstigt då jag gick upp 05:30 för att  vi skulle hinna ut med alla hästarna och komma iväg innan klockan 7....
Hoppad ni förstår och idag blir det bättre uppdatering då jag inte ska bort på någon lång tripp utan bara ner till stallet och träna med kaninerna här hemma :)

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0