Pack-dag!

Nu har jag kommit hem från skolan, hadde ganska roliga lektioner.
Och på No:n hade vi ''provlabb'' och i vanlig ordning får jag prestations ångest över mitt skolarbete för om jag får t.ex. ett C(VG) blir jag lite missnöjd då jag typ vill ha A i dem flesta ämnerna...
Även fastc är långt ifrån dåligt så blir jag ändå besviken då jag vet att jag kan få högre om jag vill..
Men men nog om det, Idag ska jag packa satt allting är klart inför imorgon då jag ska på Kaninhoppartävling i Rättvik så det blir en bit att åka för min del, men som tur är får jag åka med Magda ( en som också håller på med kaninhoppning, fast på mycket högre nivå ^^) då hon skulle till samma tävling :D
Kommer dels tävla med mina 4 kaniner och sen även med tre utav Vilmas kaniner så kommer träna med 7 kaniner men kommer göra 12 starter imorgon, Sjukt taggad!!
Har nog inte så mycket mer att tillägga nu kommer nått inlägg senare under dagen, sen som att jag är på tävling hela dagen imorgon så kommer jag inte kunna blogga först när jag kommer hem och det kan vara kl 6 lika gärna som det kan vara kl 8 eller senare....
Flamecos Heart and Soul
''Halo''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0