Onsdag!

Den här dagen var ganska chill, lektionerna kändes inte så krävande och seriösa....
Sista lektionen var idrott vilket brukar vara roligt men vi hann typ inte ha någon idrott då nästan alla vart 10 min sena bara för att det var världens blåsväder ute, inte kul!
Tänkte att jag skulle ha bloggat när jag kom hem efter skolan men så klart somnar jag i tv soffan, så jag är ledsen att jag inte bloggade någonting men ni får ett inlägg nu ist!
ville bleka håret idag men saga hadde inte tid så det får nog bli den här helgen om vi hinner, för vill ju inte precis ha en ful utväxt när det är 'bal' på skolan :o
Imorgon kommer jag åka till kungsberget med skolan, ska bli kul fast enda negativa är att jag inte hinner rida Ira innan lektionerna börjar men då hinner jag ner till Nadja innan och kolla till såret.
Nu blir det att fortsätta mysa med min lilla katt!!♥
Min älskade lilla tessie bus!♥

Funderar på att ha en liten frågestund!
Jag besvarar alla era frågor om det blir många frågor kommer jag att göra ett video inlägg!!
Så se till att ställa många frågor nu ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0