Ny dag med nya möjligheter!

Då var det torsdag igen då!
Idag ska jag först till skolan (som vanligt) sen cyklar jag direkt ner till Ärk där jag ska rida Ira,
kommer bli lite dressyr och bara få henne att slappna av.
Utan dig är jag ingenting! <3
Bilden är tagen för ganska länge sen 6/1-12 Hoppträning för Lotta Schultz!
Sen blir det direkt ner till våran häst Nadja och ta och rida henne lite,
blir nog uteritt för hennes del då det är upptaget i ridhuset på Ärk då.
Du är den bästa som finns <3
Så idag kommer jag inte hem först halv åtta,
kanske hinner slänga in något inlägg när jag är i skolan om jag orkar ;)
Tack till alla underbara besökare och till er som kommenterar!! <3
Kram Nina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du o Ira passar så jävla bra tillsammans! Keep up the good work, baby!

2012-02-09 @ 08:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0