I'm walking in sunshine!

Strålande väder idag! Har vart i skolan och dagen gick väl hyffsat fort ändå måste jag säga :)


Sen måste jag ge ut en;
Till min mobil, då den här om dagen då den ville sova för att den frös när det var 0 gradigt och sen för att igår så ramlade den ner i golver medans jag förde över bilder och laddade den så nu funkar det inte att ladda den längre, får se om det går att laga den annars blir det till att köpa en ny mobil troligtvis en Iphone :3
Även fast jag många gånger blir sur på min mobil så kommer jag att sakna den enormt :'(
Hoppas endå att den går att laga, då Iphone 4S är så dyra just nu....
Sen kan jag även ge ut en:
Love you ;*
Till min grymt fina kanin som skötte sig som en liten hoppängel på sin debut-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0