Hemma igen!

Nu är jag hemma från årsmötet och shoppingen.
Det känns kul att få vara med i GKHT´s styrelse, kommer bli några nybörjarkurser så för er som är intresserad av att börja med kaninhoppning, håll då utkik på min blogg kommer informera när det närmar sig!
Sen kom pappa så åkte vi till Hööks och jag hittade allt jag vill ha förutom ett ridtäcke.
Det jag har köpt:
CRW- Monte Carlo Väst                       Lami-Cell Transformer
Magic Brush                          CRW- Ridbyxa Challenge
Sen köpte jag även svarta silikonsnoddar och Effols Knabber-Sticks, hästgodis Psst hästarna blir som galna i dem.
Sjukt nöjd med mina köp idag men det kostade lite också....
Synd bara att dem inte hade ridtäcket i Latte skulle passa mig och Ira perfekt!!
Nu ska jag kolla på häst hoppning på SVT1 HD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0