Hel dag i stallet!

Ännu en dag då jag har tillbringat ca 5 tim.
Började som sagt att åka till Ira,
Gick faktiskt riktigt bra men hon var lite stum i munnen och ville inte ställa åt höger till en början,
så jag hoppade av och gick bredvid henne och ställde henne åt höger samtidigt som hon skulle lyssna på min skänkel eller dressyrspöet i det här fallet.
Och efter det gick det super bra hon kom ner i form och började jobba riktigt bra med ryggen,
gjorde även någ galopp ombyten som hon tar klockrent! ( för två månader sen kunde hon inte byta och om hon gjorde det då bytte hon inte i bak så det är jag stolt över att hon har lärt sig!!).
Finaste!!<3
Hade tänkt att knäppa något kort utomhus också direkt efter jag hade ridit men så klart min kära lilla mobil inte knäppa några kort utan den vill sova, så det vart två inne istället ;)
Skulle ha ridit Nadja också men tiden ville inte räcka till och sen var mamma i stallet så jag cyklade dit pysslade lite med henne istället så får mamma rida henne imorgon troligtvis och sen åker hon på kurs med Nadja på söndag  för Birgitta Järnåker i Akademisk Ridkonst :)

Anonym om Ny dag med nya möjligheter!:
Du o Ira passar så jävla bra tillsammans! Keep up the good work, baby!
Sånna här kommentarer värmer i hjärtat att höra!


Och tack ännu en gång till er som läser min blogg,
så mycket roligare när man vet att ni finns!!
Kram Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0