Glad alla ♥-dag!

Idag är det alla ♥-dag, och det känns som att idag var en sån där dag då allt bara hände!
Först efter skolan gick jag till farmor där jag var i ca. 1 tim och klippte mit hår på en gång, så nu har jag lite kortare hår då jag var väldigt less på mitt hår då det var för långt att göra någonting med det riktigt...
Sen cyklade jag ner till Nadja för att hinna rida henne innan ridlektionen, men när jag kommer ut i hagen och ska hämta henne så upptäcker jag att hon har fått en spark i huvudet och att hon blödde ur ett sår från en brodd :'(
Det var väl lite mindre kul och hoppas verkligen att det inte blir någonting allvarligt då hon förra vintern också fick en spark och det varade i tre veckor, inte kul!
Men hon har klarat sig bättre den här gången verkar det som, tur i oturen som man brukar säga.
Sen var det dags för hoppträning på Ira, vilket gick super bra!! Tror aldrig jag är så glad för dig som nu, på en dag som denna gav du mig ditt ♥ lika som jag ger mitt till dig!
Känns så himla skönt att du jag går från klarhet till klarhet, det går inte och beskriva det med ord!
Jag önskar er alla en riktigt bra alla ♥-dag!! även om dagen typ är slut nu^^

Kan lägga ut lite bilder imorgon kanske men måste sova nu är super trött verkligen!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0