Gårdagens bästa hästar!

Måste ändå säga att både Ira och Nadja var bäst igår.
Började hos Nadja och red henne och det var strålandesol och kan knappt beskriva kännslan när man sitter på en av världens bästa och galopperar i den varma vår solen, obeskrivligt!
Utan dig skulle jag aldrig fått chansen!!
Ira Skötte sig super också, hoppade lika fint den här gången. Så sjukt glad att hon har fått sådan fin eknik nu och vågar så mycket mer!! Vi hoppade en oxer på 1.10 igår vilket jag tror är det högsta vi hoppat inte helt säker då vi hoppat mycket runt meter på lektionerna har jag inte brytt mig att kolla/fråga. Nu ska vi bara last-träna lite så kommer vi väl kunna komma ut lite mer på tävlingsbanorna!:D
Duktig tjej som vågar gå i skogen på en prommis innan lektionen!

Idag har jag vart med en kompis hela dagen och sen pysslat lite hos kaninerna.
Sen hittade mamma på en häst butik (vet inte vilken) där dem hade halva priset på allt nästan så hon har köpt massvis med saker som man vill så gärna ha men alltid varit liite för dyra enligt mig...
Vart den här hopplattan till slut!
fick bl.a en hoppplatta till Ira, vet kanske inte om hon behöver den så mycket nu då hon hoppar så pass högt över hindren men sen när hindren blir högre så känns det bättre om den finns där ;)

Info om Halo: hon är mycket lugnare nu och vågar komma fram och hälsa i buren så fortsätter det så här så kommer hon vara en ängel till veckans slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0