Första inlägget!!

Ja, första inlägget som sagt :)
Här på bloggen kommer jag att dela med mig om min vardag där det alltid händer någonting hela tiden!
Kommer nog skriva en del om stallet och hästarna som att jag är i stallet mellan 5-7 dagar i veckan ;)
Sen blir det kanske något inlägg om mina älskade kaniner!

Idag är det onsdag och jag har en ''häst-fri'' dag vilket är lite skönt ändå ;)
Har inte gjort så mycket idag ändå men började dagen med att jag åkte till skolan kl. 08.00 och slutade kl. 14.20
Fast dröjde typ en timme innan innan jag kom hem då jag missade bussen precis -.-
Sen när jag kom hem så fick jag en sådan inspiration till att starta en blogg, så det gjorde jag också!
Hade svårt till en början att komma på 'blogg namn' men sen vart det ganska klart för mig då jag verkligen har en underbar uppväxt!
Men innan jag kunde börja var jag tvungen att träna med två av mina kaniner som att jag hann inte träna med alla i söndags... Men ni kan läsa mer om mina små sötisar på http://www.hoppkaninerna.n.nu/

Chappe är en av mina älslingar!!
Om det är någonting ni vill veta eller liknande så skicka iväg en kommentar, jag svarar så fort jag får tid ;)

Sen har jag en sista sak som jag vill ta upp och det är om någon har hjärta och själ nog att hjälpa mig att ladda upp min header (har försökt i nästan 1 timme och känner verkligen att jag inte klarar av det här nu, sån skilnad mot min hemsida där man inte har likadan kodning!!)
Här är den blivande headern, inte så komplicerad men har inte haft så lång tid och blir bättre än bara svart och vitt iaf^^  Så nu hoppas jag på att det finns någon ängel där ute som är beredd att hjälpa mig :)
Kram Nina

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan lägga in header :)

2012-02-08 @ 20:18:00
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag kan lägga in header :)

2012-02-08 @ 20:18:19
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

kolla in mitt inlägg om rosa träningskläder och annat gå in på länken jag länkar och säg vad du tycker kraaam

2012-02-08 @ 21:42:55
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0