Förlåt!

Dålig uppdatering, I know :'(((
Ska skärpa mig lite nu och ge er ett inlägg! :)

Idag har jag varit i stallet hela dagen då jag var på Us- årsmöte först och sen hade vi lite teambuildning med nya styrelsen!
Sen red jag lite på Ira innan lektionerna och som att det var så himla fint väder så kunde jag rida på stora ängen och pulsa lite i snön, red där även med några kompisar som också skulle rida efter teambuildningen.
Testade att öka galoppen rejält och det lyssnade hon super på men efter ett tag kändes hon lite för stressad så jag valde att gå till lilla ridbana ute men hon ville inte riktigt slappna av ändå så jag gick in i ridhuset och trimmade i 10 minuter vilket gick riktigt bra tränade mest på galoppombyten då det inte gick att göra så mycket byten i snön då det var lite halv halt på sina ställen och det sista jag vill är att vi går omkull!! :o
Älskar dig min fina!! <3
Pysslade ganska mycket med henne efter jag ridit, bl.a att smörja in hovsrna och ha i pälsglans i man och svans.
Sen var jag ganska trött när jag kom hem vid kl. 17 så jag somnadei tv soffan så nu har jag dåligt samvete över att jag inte har uppdaterat er på typ 36 timmar!! mer till och med och det är jag ledsen för men hann inte riktigt innan årsmötet :S
Hade tänkt att jag skulle bleka utväxten idag då den ser hemsk ut... Men min kompis var inte hemma nu när jag var hemma så det kanske blir i morgon istället.
Idag var även mamma och Najda på kurs i dalarna men dem har inte kommit hem än men borde nog göra det snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0