For a long time

Har vart på Ärks årsmöte idag och dem tog upp lite olika saker ganska nyttigt att vara med på ändå.
Sen red jag Ira lite och red på hennes vanliga tränsbett och lyssnade rättså så bra till en början men sen vart hon trött jag med lite och vart lite väl springig och sen märktes det att hon tyckte det var jobbigt när hon inte riktigt orkade för hon vill ju alltid göra sitt bästa och har väldigt höga krav på sig själv. Då avslutade jag henne lite snabbt och sen tog jag av tränset och tränade med repgrimman lite och det gick ganska bra ändå fast sen när vi skulle ut från ridhuset vart hon lite bufflig och ''sprang över'' en lite vilket inte uppskattas....
Det var helt enkelt inte riktigt våran dag men det ska nog gå bättre imorgon får jag hoppas ;)
Men är nöjd trots allt. Sen klippte jag hennes man, svans och pannlugg inte mycket men bara lite som sagt.
Är faktiskt nöjd med resultatet, nu ska jag nog spara ut henne man då jag vill att manen ska dels vara på samma sida och sen för att jag tror hon kommer blir grymt vacker i lång man, fast den får inte bli för lång!
Två från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0