Filmer från igår!

Halo's tävlingsdebut 0 fel i grunden!
Halo i finalen, första klassen!
Chappe i finalen i andra klassen, hoppar på 0+0 och vinner klassen och klassar upp till Msv!!
Hakuna i grunden, andra klassen 1 fel då han kliver i första hinderet.
Halo i grunden i andra klassen, 1 fel och väldigt bra flyt!!
som ni ser gick det väldigt bra för mina kaniner är sjukt stolt och nöjd över dem :D
(Hakuna är inte min kanin utan min kompis kanin som jag fick ta med och tävla med :) )
Sen har jag ju tävlat med fler kaniner men som inte filmades, örjan vann sin klass på 1+0 och Jacksson börjar gå riktigt bra nu då hon för två tävlingar sen inte kom runt banan.... så stor förbättring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0