Coming home

Har nyss kommit hem från skolan. Förberedde mig för både Ma-prov och Spanska prov som jag har imorgon så hoppas väl att det kommer gå bra nu då ;)
Hade även skridskor på idrotten, sista gången i åttan och såklart det sista man gör är att krocka med Alex satt jag slår i armbågen i isen...
Sen känner jag att det är dags för en veckans hiss och diss!
Börjar nog med veckans diss...
Ja min diss går till UL då dem är sjukt dåliga på att hålla tiderna och deras tidtabeller stämmer inte alls!
Och hissen går till att det äntligen börjar bli vår och att det är så ljust länge nu!!!
Bloggar mer ikväll tror jag då jag ska till kommunhuset och sälja fika med Us :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0