Bästa!

Idag hade jag nog världens bästa hästar först red jag Nadja i skogen lite i ca 30 min och shit vilket steg hon har i traven! Ochsåret i pannan läker fint vilket känns jätte bra :)
you make my day!
Sen var det hoppträning med Ira och det gick också super vi hade lite kontroll övningar och att vi skulle trav hoppa lite, det är någonting som Ira har lite jobbigt med då hon tcker det är så kul att hoppa satt hon lätt blir väldigt pigg..
Även fast hon fattade lite galopp innan så är det inte så mycket att haka upp sig på utan viktigare att komma till ridning och känns underbart då hon nu hoppar som en gud, när hindren ligger på runt 1m så är hon ändå högt över!
Det var väl allt jag hade och säga så...  God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0