Nytt OS-silver!!!

Nu har Sverige fått sin andra medalj, Os-silver i lerduveskytte! Det var Håkan Dahlby som säkrade silvret för Sverige!
 
Det har gått riktigt bra idag, Ira hoppade fint, på slutet låg oxern på 1-1.10m, sen hoppade jag oxern en gång utan krysset innan men då var hon inte alls lika säker utan gjorde ett känguru hopp men högt över var hon iaf. Sen fick hon hoppa ner på ett räcke som låg på 90-1m. ska anmäla mig till ÄRKs lokala den 19 aug men anmäler endast till 90cm på tdb och om hon känns bra i den klassen så efteranmäler jag mig till 1m på plats.
 
Nadja är endast lite svullen på insida av skenbenet, så imorgon ska jag skrivva ut en sväng med henne :)
 
vilma knäppte lite kort men hon är inte så van vid min kamera eller fotografera överhuvudtaget men några kort vart det iaf.
 
Nu ska jag,mamma och pappa åka in till valbo och då ska jag köpa mitt bauscher-bett som jag väntat på i över två veckor!!
 
Sveriges andra OS-medaljör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0